dodano: 2021-05-05
Zarządzanie Biurem Rachunkowym- Efektywna Komunikacja z klientem
149,00 PLN
"Zarządzanie biurem rachunkowym i efektywna komunikacja z klientem."
Ciągłe problemy z klientami....Czy to się nazywa pech? Nie sądzę? To w jaki sposób wyglądamy, wyrażamy siebie, jaką postawę przyjmujemy, nasza pewność siebie jaką reprezentujemy, a także dobór tonu głosu, jaki używamy podczas spotkania z klientem ma ogromny wpływ na budowanie z nimi relacji.
Poprzez ten wykład chciałabym Wam zilustrować, że prowadzenie biura, podejmowanie współpracy z nowymi klientami nie musi być uciążliwe, a wręcz przeciwnie bardzo motywujące, rozwijające, ale przede wszystkim dochodowe.
Podczas pierwszego spotkania z klientem warto też zdać sobie sprawę, że jeżeli po drugiej stronie znajduje się osoba, z którą czujemy, że nasza współpraca nie wyjdzie, to nie warto w tę relację wchodzić, ale umiejętnie pokierować rozmowę, by odbiorca nie poczuł się urażony.
W trakcie szkolenia zostaną omówione poniższe tematy:
1. Nawiązywanie relacji z potencjalnym klientem.
2. Powitanie nowego klienta w biurze,
3. Jak dbać o relacje z klientem?
4. Jak naprawić i przyznać się do błędu?
5. Jak odpowiedzieć na ciągłe narzekanie o wysokość faktury?
6. Jak pokazać klientowi swoje racje i przy tym go nie urazić?
7. Jak zaproponować rozwiązanie umowy ze strony biura?
8. Jak odmówić / uzasadnić fakt nie bycia pod telefonem 24h na dobę?
9. Jak wytłumaczyć klientowi, że się wszystkiego nie wie i na pewne rzeczy trzeba poczekać?
10. Czy opłaca się nam pracować z trudnym klientem?
Szkolenie poprowadzi Żaneta Hejne.
Czas trwania: 2h
Cena: 149 ZŁ